Typische Tobe’s op je bordje

Graag uit ik mij in een idee, een gedachte, een stemming of een mening. Deze geef ik dan ook graag weer door op schrift, om te bewaren, of om op te hangen met een kalender, aan de binnenkant van een kastdeur of naast de meterkast. Verhaalachtig zijn ze, klein en fijn, om net even dieper op door te denken met een glimlach of een frons.
Zodoende. Na vier maanden Tobe’s Gedachten opent Typische Tobe’s graag verder de rij. Zelf leg ik een Typische Tobe graag op mijn bordje, puur om wat te reflecteren, enkel en alleen. Ik hoop dat u de zin er van inziet en moge er eigen bijzondere zinspelingen bij u invallen of te binnenschieten.

Tobe’s Gedachtewereld
Typische Tobe’s ~ nieuw

Dit bericht werd geplaatst in Tobe Nieuws, Typische Tobe's. Bookmark de permalink .

2 reacties op Typische Tobe’s op je bordje

  1. ton zegt:

    Zin in elke zin, die volgt…

  2. Bertie zegt:

    Mijn ideeën komen voornamelijk op kladjes terecht. En daarna bij het oud papier.

Reacties zijn gesloten.