De verhalen gaan door en meer…

Jazeker, ik heb veel leuke, mooie en positieve reacties gekregen op de serie verhalen die tot nu toe zijn verschenen. Er zijn er nu twaalf. Ik ga dus nog wel even door met schrijven en met tekenen. Want dat hoort bij ieder verhaal.
Ik ben ook aan het bekijken of ik in een andere vorm kan schrijven of tekenen, maar daar ben ik nog niet helemaal uit.
Ik vind het wel leuk om feedback te ontvangen of je ideeën te lezen. Dat kun je doen in het reactieveld onder aan iedere pagina. Wil je dat liever anoniem doen, dan kun je me ook persoonlijk schrijven: tobekrijger@xs4all.nl

FAN WORDEN? DAT KAN!
Nog geen fan? Klaar voor de wereld van Tobe Krijger? Word fan en ontvang bericht in je mailbox zodra er een nieuw verhaal gepost wordt. Hoe? Dat kan eenvoudig door je
e-mailadres achter te laten, rechtsboven aan de pagina.

Dit bericht werd geplaatst in Tobe Nieuws. Bookmark de permalink .