Doorkijkjes in witruimtes

Geordende gedachten geven een frisse witruimte, mooie doorkijkjes met wind in karakter aan jezelf en je ware natuur, tenminste als je het maar ziet. Dat ondervond ik net ook, mooi, toen ik de ramen open had gezet en wat stof door mijn handen had laten wapperen. Eerst zag ik alleen het stof en toen het wapperen en toen… toen  zag ik ineens de kamer zonder stof en het licht van de zon en de leegte daar doorheen. Ja, wat je noemt een volle leegte.

Voor ik kon verdwijnen in Stilstaande Tijd -of Tijdloze Tijd, je kent het wel- besloot ik om Mijn (Tobe over) Gedachten wat te ordenen. Zo gedacht, zo gedaan. ‘Eerdere gedachten’ van augustus bij elkaar, die van september op ’n schone lei. Overzicht! Blik er af en toe eens op, op een vrij moment, of als je toch hier bent.

Verder blijven de fans maar komen en is de site uitgebreid. De waardering en de reacties op mijn schrijf- en tekenwerk zijn mooi, raak of waar. Vaak ook heel knap geformuleerd en klinkend als een klok. Dat moet hier ook maar eens gezegd.

Binnenkort zal ik iedere Tobe-fan eens in het zonnetje zetten. Nog geen fan als je dit leest? Je kan het worden als je wilt. Laat je e-mailadres achter, rechtsboven. Dan blijf je mooi van alles op de hoogte. ‘Tot dan’ zal ik maar zeggen (of een andere keer natuurlijk). Hartelijke groeten van Tobe.

 

Dit bericht werd geplaatst in Tobe Nieuws. Bookmark de permalink .

Een reactie op Doorkijkjes in witruimtes

  1. akke brouwer zegt:

    weet je wat ik nou zo leuk vind aan Tobe’s ontboezemingen……
    dat ik er plezierig stil van word en dat de zon zelfs in de nacht blijft schijnen….
    Tobe of geen Tobe …. das is een groot verschil… net zo groot als een oorspronkelijke vraag….

    Akke

Reacties zijn gesloten.