In TREF Magazine voor mensen van om de hoek

De post bracht mij gisteren een mooie blauwe enveloppe, een brief van een overzeese vriend met zijn vriendin en een dikke grote enveloppe. Ik dacht nog wat jammer dat mijn HoutKlusKrant er niet bij zit, maar wat schetst mijn verbazing bij het openmaken van de enveloppe: drie prachtige vol-van-kleur magazines van TREF.

Ik sta er in met ‘Gedachtespinsels van Tobe Krijger’ uit mijn hoofd en van mijn hand. Ik herkende het meteen aan de woorden ‘Koekoek’ en aan mijn tekening.

Een eerste 0-nummer, splinternieuw! Het papier is mooi, het blad ruikt lekker fris. Het ziet er wonderschoon uit. Dat zag ik al meteen toen ik het vooruit bladerde en terug doorbladerde. Met mijn column ‘Later voor je het weet’ verwonder ik mij in de zinnen en het lezen. Nu gaat het de wereld in. De kapper leest het, een jonge marktkoopvrouw met zwarte krullen met haar oude vader, een jongen op een fiets die flessen weg gaat gooien en een niesende priester tegenkomt… op straat kun je het lezen, of je leest het pas thuis in een stoel die er fijn voor staat als je er bij zit.

Wat een mooi initiatief ook. Ik prijs mij gelukkig dat ik schrijf, want nu kan ik ook gelezen worden in een vol-gekleurd magazine. En mijn tekeningen passen goed bij de mooie foto’s en de opmaak.

Eén TREF houd ik voor mezelf. De twee andere magazines uit de enveloppe geef ik weg op straat, voor publieke relaties als reclame. Mijn complimenten aan de TREF redactie. Heel mooi gedaan. Ik wens iedereen veel succes met TREF en veel plezier – nu – en voor alle volgende TREFs. Driewerf hoera.

TREF Magazine >

Dit bericht werd geplaatst in Tobe Nieuws en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op In TREF Magazine voor mensen van om de hoek

  1. Wat geweldig Tobe, en wat een mooi initiatief van mensen die vroeger bij mij om de hoek in Zwolle woonden!:-) Gefeliciteerd met je publicatie. Driewerf hoera ook voor jou!

  2. christiaan zegt:

    Wat een tref dat Tobe in Tref kan schrijven. Dat treft!

    Christiaan.

  3. ton zegt:

    Waar vind ik mijn TREFpunt?

    • tobekrijger zegt:

      Beste Ton,
      DE TREF magazines worden door mensen her & der verkocht. Mocht je niemand zo snel kunnen vinden die een TREF verkoopt, klik op het plaatje en je leest de TREF.
      Verdere informatie over verkoop of andere punten is te krijgen via de TREF website.
      Groeten, van Tobe

Reacties zijn gesloten.